Avustralya’nın Victoria eyaletinde, koronavirüs nedeniyle 2 kişinin daha hayatını kaybetmesiyle ülkede can kaybı 106’ya yükseldi.
Avustralya’nın Victoria Eyalet Başbakanı Daniel Andrews, eyaletteki COVID-19 nedeniyle yaşanan can kayıpları ve yeni vakalardaki artışla ilgili açıklama yaptı.
Başbakan Andrews, eyaletin başkenti Melbourne’da son 24 saatte yapılan testlerde 127 kişinin daha COVID-19’a yakalandığını ve virüse yakalanan 60 ve 90’lı yaşlardaki 2 erkek hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.
Yaşanan can kaybıyla eyalette COVID-19’dan ölenlerin sayısı 22’ye, Avustralya genelinde 106’ya yükseldi.
kaynak:TRT HABER
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Smolensk arama ekiplerinin Büyük Vatanseverlik Savaşı kahramanlarının isimlerini koruma projesini destekledi
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi